2015年9月17日 星期四

凍齡美肌不老魔女,你想做嗎?



  做凍齡美肌做不老魔女,差不多係個個女生嘅夢想~




但咩叫做靚,何為不老唔過時呢? 我做咗美容呢行咁多年,見過又靚、又閃、又百看不厭嘅靚女,都有一個共同嘅特點,就係有自信。無論三十、四十、定五六十歲,只要活出自己特有嘅個人魅力,就已經好吸引

  
而我最大嘅願望之一,就係幫唔同類型、唔同氣質、唔同五官、唔同年齡嘅女仔發掘佢嘅優點同美,然後無限放大!靚咗,自然有自信,有自信,自然就會更索
  
好似其中一個支持咗P.B Group好多年嘅客戶朋友阿May,年齡從來唔係佢嘅秘密!佢可以好Proud咁話俾大家知,年過半百,生過小朋友都可以依然嫵媚可愛~~就算唔係明星都可以擁有光彩
  
我記得阿May第一次唻到centre,我地覺得佢本身好白凈,膚質好好,眼睛細長、鼻子尖尖,好有東方美,所以我地唔會推薦佢去改動五官。主要為佢做一啲去皺提升嘅treatment已經可以令佢看來後生十歲!

以前要抗老,唯一就係開刀拉皮,但創傷性好大,而且好得人驚!隨住醫學美容誕生,我地多咗好多選擇,Hifu Botox Juvederm 8點提升等。當然treatment唔係全部做曬就叫好,一定要搵專業人士分析每個人嘅皮膚狀況,就好似我頭先講咁,每個人都有屬於自己嘅美,係無得copy and paste嘅!
  
May美魔女願意同各位分享佢嘅駐顏成果~~我地亦都搵唻攝影師為佢記錄呢刻嘅美麗,同時期待將來佢去到人生任何階段又有另一種靚法





                   
女人,記住!千祈唔好比自己係師奶、媽媽、黃面婆呢啲身份框住自己呀!去到咩年齡,只要肯keep,搵專人幫忙,一樣可以繼續靚同自信!




沒有留言:

張貼留言