2015年11月12日 星期四

認識冷凍溶脂,令人心痛的新聞:冷凍溶脂收大髀 婦燒傷起「乒乓」泡


認識冷凍溶脂,令人心痛的新聞:冷凍溶脂收大髀 婦燒傷起「乒乓」泡



     每人都有愛美的心,但係如果變美變瘦不遂,仲要留下傷痕,心理陰影,真係貼錢買難受。一直以來我都同客人講,變靚想快唔係唔得,但安全第一,你唻到鋪頭,信任得我,我就有責任要保障你嘅人身安全。做facial做treatment咋喎,咁大件事??係呀!!係好大件事,特別係市面上嘅醫學美容儀器越來越五花百門,美容院開到成行成市,點分辨每項美容項目嘅有效性同風險,美容師嘅專業性,真係要眼觀四面,耳聽八方。譬如個間美容院成立咗幾耐?有無因為出過事故改過名?美容師同顧問嘅資格?呢啲上網做下資料,或者向美容師同顧問抽問多啲專業美容問題,都可以略略了解一間美容院嘅質素。當然,一間美容院如果有醫學美容儀器,就最好一定要有醫生主理。好似今次呢間出事嘅美容院,用冷凍溶脂技術為客人減肥,就係因為員工操作失當。
     首先,冷凍溶脂係一門咩技術呢?冷凍溶脂(Cryolipolysis),又名冷凍脂肪術,係將冷凍溶脂儀置於人體皮膚表面,使皮下組織冷卻到5℃,脂肪細胞提前老化,並陸續死亡,通過新陳代謝排泄出體外,達到瘦身的效果。源自美國的減肥術改採用的富有創新性的機器名為“Zeltiq”,由哈佛大學和馬薩諸塞州總醫院的研究人員研製,2012年由PRT公司引進中國市場。並通過了FDA(美國食品和藥物管理局)和CE(歐洲安全認證標誌)認證,係目前新出現的一門減肥技術,係美國、英國、加拿大等國家已得到廣泛的臨床應用。
     一個有曬國際認可嘅減肥技術,又點解會出事呢?有專家就提醒,冷凍溶脂儀的溫度一定要控制好,唔能夠過低,否則都會傷及皮膚,並且接受了冷凍溶脂法後,仲要經常鍛鍊注意飲食,咁先唔容易反彈。
     一把刀可以用來切菜,亦同樣可以傷人,視乎係揸刀人點舞把刀。呢位顧客非常不幸,如果佢見到呢篇文章,好歡迎佢係康復後如果仲留有疤痕,我地可以免費為佢去除。當然,係有醫生主理嘅情況下,確保安全!

沒有留言:

張貼留言